سوالات متداول

من پلاس را خریداری کردم؛ چه موقع به دستم می‌رسد؟

تحویل اکانت به‌صورت آنی است، پس از تکمیل خرید، در صفحه رسید اطلاعات اکانت نمایش داده می‌شود و همچنین به ایمیل شما ارسال می‌شود.

پلاس به‌صورت کد هست یا اکانت؟

پلاس به‌صورت اکانت است.

آیا پلاس قانونی است؟

بله قانونی است.

همراه با اکانت آموزش هم دارید؟

بله به صفحه آموزش مراجعه کنید.

پلاس اکانت را چگونه در بین اکانت‌های خودم به اشتراک (Share) بگذارم؟

درصورتی‌که اکانت را همانند آموزش وارد کنسول کنید، این کار به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد.

سیو های (Save) بازی من بعد از تمام شدن پلاس پاک خواهند شد؟

خیر درصورتی‌که پلاس را طبق آموزش فعال کرده باشد، پلاس بین بقیه اکانت ها Share خواهد شد و شما می‌توانید در اکانت خود بازی کنید.

از چه موقع ۱۴ روز شروع می‌شود؟ آیا می‌توانم اکانت رو بعداً وارد کنم؟

بله از زمانی که طبق آموزش‌ پلاس را فعال می‌کنید به مدت ۱۴ روز پلاس فعال خواهید داشت.

آیا می‌توان پس از اتمام پلاس مجدداً خرید کنم؟

بله! محدودیتی در تعداد دفعات خرید وجود ندارد. با هر سفارش، اکانت جدیدی برایتان ارسال می‌شود و می‌توانید از آن مانند دفعه قبل استفاده کنید.

آیا ریجن اکانت من باید با ریجن اکانت شما یکی باشد؟

خیر؛ این اکانت مناسب تمامی ریجن‌ها باشد.

چه فرقی بین پلاس ۱۴ روزه انگلیس، آمریکا و… وجود دارد؟

برای آنلاین بازی کردن هیچ تفاوتی ندارد.

آیا می‌توانم بازی‌های رایگان ماه را فعال کنم؟

بله؛ هرماه سونی بازی‌های رایگانی را مختص مشترکین پلاس معرفی می‌کند که شما با خریدن پلاس ۱۴ روزه می‌توانید آن‌ها را تا ۱۴ روز بازی کنید. در ضمن توجه داشته باشید که با پایان یافتن ۱۴ روز بازی‌ها قفل‌شده و با پلاس ۱۴ روزه بعدی هم قفل آن‌ها باز نمی‌شود.

آیا می‌توانم اسکین و DLC بازی‌ها رو روی اکانت اصلی خودم خرید و فعال کنم؟

خیر، اسکین ها و DLC بازی‌ها روی اکانت اصلی شما اشتراک گذاشته نخواهد شد.

0